Керівництво «Аероекспрес» планує припинити здійснювати перевезення у Владивостоці і Казані з-за їх низької рентабельності і популярності…

Високі ціни на проїзд в «Аэроэкспрессах» не відлякують пасажирів лише в Москві (тут проїзд коштує 450 рублів в одну сторону, півгодини в дорозі), з її перевантаженими трасами, в регіонах ціна на проїзд в 200 рублів виявилася сильно завищеною, тому широкої популярності цього виду транспорту там не отримав.

Як розповів Сорокін, хоч обидва проекти і мають федеративний статус, «Аероекспрес» все ще не отримав компенсацію збитків, отриманих у Владивостоці і Казані. Так, за минулий рік збитки компанії у Владивостоці склали близько 130 млн. рублів, а в Казані – 62 млн. рублів. І якщо в Казані компанія отримала компенсацію в розмірі приблизно половини від суми збитків, то у Владивостоці компенсації не було зовсім.

Також у поточному році РЖД підвищило вартість за користування інфраструктурою для «Аероекспрес», тобто компанія позбулася знижки в 99%, яка була у неї раніше. Через це компанія змушена припинити діяльність в обох регіонах. Зараз розглядаються варіанти, що дозволяють передати повідомлення та сервісну інфраструктуру місцевим фірмам так, щоб не порушити інтереси пасажирів.

В кінці минулого року «Аероекспрес» вже відмовився від перевезень за маршрутом Сочі – аеропорт Адлер, зараз займається цією діяльністю РЖД.

Нагадаємо, що компанія «Аероекспрес» початку перевезення пасажирів між Москвою і її аеропортами в 2005 році, а вже через 7 років, тобто в 2012 році, компанія почала здійснювати перевезення пасажирів з Владивостока в аеропорт. Ще через рік «Аероекспрес» почав свою діяльність в Казані. Як повідомляє Forbes, на будівництво ліній компанії «Аероекспрес» державою і РЖД було витрачено близько 34 млрд. рублів, сама ж компанія вклала в це близько 12 млрд. рублів.