Глава авіакомпанії «Аерофлот» Віталій Савельєв в лютому 2013 року написав листа уряду РФ, в якому заявив, що вже в 2015 році пропускна здатність московського аеропорту Шереметьєво не дозволить йому обслуговувати інші авіакомпанії, крім «Аерофлоту» і його партнерів – учасників альянсу SkyTeam.

Цей лист став відповіддю на вимоги федеральної антимонопольної служби переписати стратегічну угоду а/п Шереметьєво і «Аерофлоту».

Пан Савельєв повідомив, що його авіакомпанія передбачає зростання пасажиропотоку до 74 мільйонів пасажирів на рік до 2025 року. Але цим грандіозним планам російського монополіста заважають 2 істотні фактори: дефіцит пілотів (ця проблема вже вирішується шляхом дозволу найму російським авіаперевізника пілотів-іноземців) і перевантаженість головного хаба авіакомпанії – аеропорту Шереметьєво.

За його словами, вже зараз в цьому аеропорту в пікові години кількість злітно-посадкових операцій досягає свого піку, а до 2015 року ситуація буде критичною. До цього часу аеропорт планує реконструювати ЗПС-1, щоб збільшити пропускну здатність на 15%.

Але, незважаючи на це, на думку пана Савельєва, до 2015 року а/п Шереметьєво доведеться відмовитися від обслуговування всіх авіакомпаній, за винятком «Аерофлоту» і його партнерів (75% пасажиропотоку аеропорту зараз припадає саме на них). Але швидше за все навіть їх потреби аеропорт не зможе повністю задовольнити.

«Аерофлот» пропонує в найближчому майбутньому почати будівництво третьої ЗПС і комплексно модернізувати аеропортову інфраструктуру і систему управління повітряним рухом в Шереметьєво.

Керівництв Шереметьєво згідно дружити тільки з «Аерофлотом» і його партнерами і має намір виступати з цього питання з авіакомпанією «єдиним фронтом».

Відгуки про авіакомпанії Аерофлот