Третій день конфлікту між «Аерофлотом» і «TEZ-tour» завершився у п’ятницю врегулюванням розбіжностей – національний перевізник знову підключив туроператора до своєї системи бронювання авіаквитків.

У прес-службі національного перевізника повідомили, що «борг» туроператора в 30 млн. рублів перед «Аерофлотом» дійсно мав місце бути, але такий галас навколо цього виникла із-за неправильно інтерпретованих у ЗМІ пояснень представників авіакомпанії.

Втім, керівництво туроператора стверджує, що ніякого боргу насправді не було і бути не могло, оскільки їх компанія завжди чітко платить за своїми рахунками, і така сума, при їх обсяги у «Аерофлоту», ніяк не виглядає достатньою підставою для відключення від системи бронювання.

За припущенням представників Теза, швидше за все, стався збій в програмному забезпеченні фінансових відділів перевізника.

Однак скандал, ініційований анонімним джерелом з «Аерофлоту», вже коштував «Тезу» кількох ануляцій бронювань, а також великих репутаційних втрат, а на самому туристичному ринку Росії серед туристів туроператора і його партнерів-турагентств навіть виникла паніка.