ТОВ «Бюджетний перевізник», створене «Аерофлотом» на базі припинив діяльність через західних санкцій «Доброльота», буде літати під брендом «Перемога»…

Саме таке досить патріотичне назва і завдадуть найближчим часом на всі літаки, що належать нещодавно створеної єдиної дисконтної авіакомпанії Росії. Її офіційний сайт відкритий для відвідувачів.

Раніше планувалося, що нова авіакомпанія буде літати під логотипом «Бюджетний перевізник», для неї навіть відкрили сайт budgetairline.ru (зараз він переадресовує на сайт «Перемоги»).

Як не складно здогадатися, сайт «Перемоги» є близнюком сайтів «Доброльота» і «Бюджетного перевізника». Аерофлот не став розробляти унікальний бренд для нової «дочки», сподіваючись все ж після скасування санкцій повернути своєму лоукостеру первинну назву.

Квитки на рейси «Перемоги» почнуть продавати вже з 1 листопада 2014, при цьому перший рейс здійснять в Волгоград. На даний момент лоукостер планує літати по восьми маршрутах. Рейси будуть виконуватися з Москви, а літати літаки компанії будуть у 8 міст країни. Як мінімум, до кінця року ця маршрутна мережа не зміниться. В Крим рейсів на найближчий час не заплановано, оскільки там зараз низький туристичний сезон, і нестачі в авіаперевезення поки не спостерігається.

Компанію «Бюджетний перевізник» зареєстрували у вересні, а її головою став головний директор «Доброльота», Андрій Калмиков. Її створили як заміну «Доброльота», якому довелося закритися з-за того, що деякі європейські контрагенти перестали виконувати взяті на себе зобов’язання.