Керівництво групи «Аерофлот» вирішило відмовитися від частини допусків, щоб не допустити домінуючого положення «Аерофлоту» на ринку російських авіаперевезень…

Рішення стосується в першу чергу частини напрямків, які компанія отримала «у спадок» від ліквідованої в 2015 році «Трансаеро». Офіційна позиція «Аерофлоту» свідчить, що дане рішення є прямим наслідком прихильності компанії принципам вільної ринкової конкуренції.

Вирішено відмовитися від рейсів компанії «Аерофлот» з Москви в Пальму-де-Майорка (3 частоти), Нью-Йорк (7 частот) і Хошимін (4 частоти); компанії «Росія» з Москви в Майамі (7 частот), Мадрид (7 частот), Кокчетав (2 частоти), Гонконг (3 частоти), Торонто (5 частот), Х’юстон (5 частот), Сінгапур (7 частот), Уральськ (2 частоти), Франкфурт (14 частот) і з СПб в Лондон (7 частот)

Повідомлення в своєму рішенні «Аерофлот» вже передав у Міністерство транспорту.

Як повідомив напередодні «Коммерсантъ», посилаючись на лист гендиректора «Аерофлоту» Віталія Савельєва чолі Мінтрансу Максима Соколова, група відмовляється від 13 міжнародних допусків з 56, отриманих у грудні 2015 від «Трансаеро».

Савельєв вважає, що ефективна експлуатація даних авіамаршрутів дасть можливість іншим вітчизняним авіакомпаніям нормально розвиватися.

Нагадаємо, в минулому році «Аерофлоту» під своїм операційним управлінням перевіз майже 2 млн. пасажирів, «Трансаеро», витративши на цю програму близько 17 млн. рублів.

Раніше група «Аерофлот» вже приймала рішення відмовитися від допусків. Тоді причиною таких заходів стала принципова позиція компанії, що виражалася в підтримці лібералізації вітчизняного ринку повітряних перевезень. Зараз у «Аерофлоту» практично на кожному напрямку є конкуренти.