Перевезення пасажирами літаків літій-іонних акумуляторів дозволена до 1 квітня 2016 року, повідомила Міжнародна асоціація цивільної авіації (ICAO)..

Тим самим спростована інформація про заборону, що з’явилася в деяких ЗМІ. Заборона буде тільки після цієї дати, і він буде стосуватися тільки комерційних партій літій-іонних акумуляторів.

В ICAO також пояснили, що мова йде тільки про перевезення літій-іонних акумуляторів в зданим багажі. Заборона не поширюється на персональні електронні пристрої (планшети, ноутбуки, смартфони і т. д.) пасажирів та екіпажів повітряних суден. Обмежень для перевезень акумуляторів комерційними партіями у вантажних літаках немає.

В ICAO рішення про заборону називають тимчасовою мірою, вона буде діяти до того, як в 2018 році будуть прийняті нові стандарти безпечної упаковки для акумуляторів. Рішення ICAO, організації, що діє під егідою ООН і зі штаб-квартирою в Канаді, не є обов’язковими для авіакомпаній, але більшість перевізників суворо їх дотримується.

Деякі авіакомпанії ввели заборону на перевезення літієвих акумуляторів самостійно, ще до рішення ICAO. Цьому сприяли дві серйозні події в 2013 році, обидва в багажних відсіках лайнерів Boeing-787. У першому випадку акумулятори перегрілися та зайнялися під час стоянки літака в Бостоні, у другому — під час польоту над Японією, лайнер All Nippon Airways здійснив через загоряння вимушену посадку.