Ситуація з тисячами анульованих авіаквитків росіян, куплених через інтернет-сервіс Eviterra, залишається напруженою…

Нагадаємо, в перших числах січня в Інтернеті почали з’являтися численні повідомлення про те, що квитки, придбані через Эвитерру, масово анулюються, при цьому гроші клієнтам за них не повертаються.

Виявилося, що проблеми у компанії Eviterra (ТОВ «Эвитерра Тревел») дійсно є: ТОВ “центр Авіа”, що реалізує авіаційні квитки через субагентскую мережа, в яку входить Эвитерра, анулювало понад 6 тисяч квитків, оскільки вона не розрахувалася за них.

За словами представника «Авіа центру», серед шести тисяч анульованих квитків немає ні одного, гроші за які були б перераховані до них, тобто всю відповідальність перед своїми клієнтами за продані квитки несе тільки сайт eviterra.com, так як гроші клієнти платили на рахунок ТОВ «Эвитерра Тревел».

В даний час офіційний сайт Eviterra не працює, а на його головній сторінці висить оголошення про те, що згідно з нещодавно досягнутим домовленостям, відновлені всі квитки на вильоти з 6 по 19 січня включно, а з подальшим вильотів як і раніше, тривають переговори.

Але за повідомленнями прес-служби Эвиттерры, «АВІА-ЦЕНТР» анулював квитки, оформлені і повністю оплачених ще з серпня. Тобто в наявності неправомірні дії, що суперечать існуючим правилам авіаперевезень, оскільки незалежно від фінансових взаємовідносин між сторонами щодо оформлення авіаквитків, їх повернення не може бути проведено без згоди пасажирів. Тим не менш, багато пасажири, які мають квитки на руках, так і не змогли вилетіти з купленими квитками між 1 та 5 січня.

Також в Эвитерре запевнили вже відлетіли пасажирів, що всі їхні зворотні квитки будуть дійсні, тобто анулюватися не будуть.

За повідомленнями ЗМІ, заборгованість ТОВ «Эвитерра Тревел» перед «Авіа центром» може досягати $16 млн, а причиною проблем сайту стала «дірка в робочому капіталі», з-за чого сервіс не зміг повністю розрахуватися за боргами.

Сьогодні з ранку при Ростуризму запрацювала гаряча лінія для клієнтів Эвитерры: 8-800-250-68-60