До літака авіакомпанії Air Europe, екстрено севшему в московському аеропорту Шереметьєво в ніч на 18 серпня через серцевого нападу у пасажира, вчасно не подали реанімацію…

За розповідями очевидців, у молодої людини під час польоту стався серцевий напад. Весь політ силами лікарів летіли цим рейсом йому проводили реанімаційні заходи, робився масаж серця і штучне дихання. Але по прильоту в аеропорт виявилося, що лайнер з вмираючим пасажиром зустрічали два не підготовлених до надання необхідної допомоги лікаря. Апаратура для підтримання дихання у них не працювала, так як у ній не було батарейок.

Здивованим пасажирам і екіпажу московські лікарі заявили: «А ми не знали, що у вас настільки серйозний випадок».

В результаті цієї кричущу халатність і 1.5 годинного очікування швидкої допомоги, 24-річний Артем Чечиков, який повертався з весільної подорожі з дружиною Оленою, помер ще до прибуття реанімобіля.

За словами вдови загиблого хлопця, винні в смерті лікарі Шереметьєво зараз не визнають своєї провини, продовжуючи цинічно стверджувати, що вчасно надали кваліфіковану допомогу. І це незважаючи на те, що більше сотні пасажирів цього рейсу стали свідками цієї трагедії.

Після галасу в блогосфері Слідчий комітет і Моз почали перевірку події, оборвавшего життя молодій людині, пообіцявши оприлюднити найближчим часом перші результати. Слідчим належить з’ясувати, чим з 04:30 05:31 займалися співробітники аеропорту, оскільки дзвінок на пульт Швидкої допомоги надійшов лише через годину після прибуття літака.

Згідно з регламентом, під час подібних аварійних посадок у зв’язку з необхідністю надання невідкладної медичної допомоги пасажиру, диспетчери зобов’язані передати медикам аеропорту детальну інформацію щодо причин надання медичної допомоги, і «швидка» у таких випадках чекає біля трапа або знаходиться вже в дорозі.

І як стало відомо сьогодні, за результатами перевірки порушено кримінальну справу за статтею «Спричинення смерті по необережності внаслідок неналежного виконання особою своїх професійних обов’язків».