У перші 6 місяців поточного року Йорданія як туристичний напрямок демонструвала повну непередбачуваність…

Деякі туроператори оцінювали сезон як цілком вдалим, інші називали цей напрямок безперспективним.

Так, Ганна Підгірна, гендиректор туроператора «Пегас Туристик», Йорданія показала цілком непогані результати. Цей висновок був зроблений з тієї причини, що частина туристів після «закриття» Єгипту вибрали саме цю країну для відпочинку.

«Взимку ми будемо продовжувати возити людей в Йорданію – будуть два вильоту з Москви на тиждень», – сказала Підгірна і додала, що російські туристи в Йорданії в основному віддають перевагу пляжний відпочинок.

Представники Coral Travel теж відзначають зростання попиту на Йорданію. «У поточному році ми продавали пакетні тури в Акабу з трансфером з ізраїльського Ейлата. Трансфер займає не більше години, а перехід ізраїльсько-йорданського кордону нашими партнерами добре налагоджений», – розповіла Марина Макаркова, голова департаменту зв’язків із громадськістю Coral Travel.

За словами Макарковой, йорданське напрямок цілком користується попитом, і інтерес російських туристів зростає. Експерт виділила Акабі як найбільш затребуваний пляжний курорт. Як і раніше, найбільш затребуваними залишаються 4-5-зіркові готелі і система «все включено».

Марина Макаркова також підкреслила, що польоти на Ейлат припинилися ще в травні, а влітку компанія в основному пропонувала туристам екскурсійні поїздки по Йорданії.

«Кілька негативно впливала на попит ціна перельоту», – уточнила представник Coral Travel і нагадала, що з жовтня по травень 2016 2017 компанія буде продовжувати продавати пакетні тури.

«Щодо турів, де передбачається приліт в Амман, їх число суттєво скоротиться з тієї причини, що в Амман курсує тільки Royal Jordanian з одним регулярним рейсом, за найпривабливішими цінами на квитки», – розповіла експерт.

Дещо інший бачиться ситуація з Йорданією в компанії «ВЕДІ ТУРГРУП». Як розповіла Тетяна Зуєва, голова відділу компанії, що займається російськими, ізраїльськими та йорданськими напрямками, цього літа запитів на Йорданію було дуже мало. Правда, це в даному випадку пояснюється низьким сезоном. Але треба сказати, що і з єгипетського напрямку туристи практично не «перетекли» на пропозиції по Йорданії, так як це різні цінові категорії.

«З причини слабкого попиту ніяких спеціальних пропозицій на Новий рік і на осінь-зиму взагалі компанія не планує. Ми вважаємо, що напрямок, на жаль, знаходиться зараз в занепаді, і цю думку підтримують приймаючі компанії», – пояснила Тетяна Зуєва

Що стосується фактичного попиту, який все-таки був, експерт зазначає, що клієнти «ВЕДІ ТУРГРУП» віддавали перевагу в Йорданії відпочинку на Мертвому морі та лікування. Як правило туристи зупинялися у 4-5-зіркових готелях на 10-14 ночей.

Йорданська сторона поки не оголошувала ніяких конкретних планів зацікавити саме російських туристів. Єдине – напередодні уряд країни оголосив про наміри всебічно підтримувати розвиток медичного туризму.

Кабінет міністрів Йорданії підтримав комплекс заходів щодо стимулювання розвитку галузі медичного туризму. Так, вже планується відкрити при Туристичному раді країни спеціальний підрозділ, який буде займатися конкретно цими питаннями. Також планується виділити гроші на пряме просування лікувальних турів.

Примітним моментом також був візит йорданської делегації в Крим у цьому році. Ісса Даббах – голова Товариства йордано-російської дружби в ході візиту висловив надію, що добрі відносини і спільні зусилля йорданської і кримської сторін сприятимуть поглибленню двостороннього взаємовигідного співробітництва. Республіканські ЗМІ Криму потім повідомляли, що особливу зацікавленість йорданці проявили саме в туристичному обміні.