Російський онлайн-сервіс продажу авіаквитків Kupibilet.ru запровадив виплату компенсацій за скасування та затримку авіарейсів європейських перевізників…

Таких послуг на території Росії раніше не надавали.

Згідно з регламентом Євросоюзу, ухваленого в 2004 році, авіаперевізник Європи або компанія, що виконує рейс через Європу, повинна компенсувати кожному клієнту до 600 євро, якщо рейс скасували, затримали мінімум на 3 години, або людини не пустили на борт. За словами представників сервісу Kupibilet.ru мало туристів знають про таке правило. Плюс у процесі багато зволікань з-за юридичних нюансів.

Для того щоб стягнути компенсацію, раніше пасажир міг подати заяву до суду самостійно. Для допомоги в розгляді можна було найняти юриста або використовувати онлайн-сервіс юридичної допомоги. Kupibilet.ru впровадив принципово нове рішення – збереже в базі дані про всіх рейсах і пасажирів та автоматизує стягнення компенсацій.

Пасажира, який купував квиток через сервіс Kupibilet.ru і яким призначена компенсація, повідомляють про можливість її отримати. Людині необхідно лише дати згоду на обробку персональних даних та завірити це електронної підписом. Якщо справа виграна, Kupibilet.ru переводить відповідну суму на рахунок клієнта.

За словами Сергія Аносова, директора по продукту Kupibilet.ru сервіс працює з пасажирами та авіаперевізниками безпосередньо, тому вирішив створити агрегатор юридичних сервісів, щоб захистити клієнтів. Нововведення прискорить оформлення компенсацій і дозволяє обробити велику кількість заявок. При цьому клієнт не несе грошових ризиків – при програші справи в суді він нічого не платить.

Пасажирам, чиї рейси підпадають під дію регламенту і виконувалися на протязі останнього місяця, вже запропонували отримати компенсацію. У березні сервіс перевірить більш ранні рейси, тобто навіть клієнтам, які літали кілька років тому, нададуть компенсацію.

За словами Аносова, весь процес стягнення, з початку обробки заявки до надходження грошей на рахунок, займає від 20 до 105 днів. В майбутньому сервіс планує підключити функцію, яка дозволить кожній людині перевірити свій рейс. Тобто компенсацію зможуть отримати всі пасажири, незалежно від того, де вони купували квитки. Зараз протестувати послугу можуть клієнти Kupibilet.ru на сайті сервісу special.kupibilet.ru/claims.

Як повідомляє Діловий авіаційний портал, кожен день на території Європи виконується близько 30 тисяч авіарейсів, виліт 3,8% з яких затримують. Враховуючи, що в середньому на одному рейсі 200 пасажирів, кожен день компенсацію зможуть отримати близько 2 тисяч осіб.