Керівництво Криму веде діалог з Росавиацией з питання створення в республіці власного авіаперевізника. Про це повідомив Андрій Безсалов, міністр транспорту Криму в рамках транспортного форуму в Алушті.


Ідея проекту надійшла з боку Спілки споживчих товариств республіки «Русь». Її автори представили проект керівництву Криму, і ті підтримали ініціативу, повідомив Безсалов.

«Ми всіляко підтримуємо цю ідею і вже офіційно звернулися в Росавіації. Гроші у Спілки споживчих товариств є, зростає пасажиропотік зростає попит, і нинішнього кількості рейсів явно не вистачає. Тому створити авіакомпанію саме час», – роз’яснив міністр.

В рамках проведення форуму також був представлений сам проект авіакомпанії «Русич». Передбачається, що спочатку парк її літаків буде складатися з восьми поліпшених літаків Ту-154М.

В тексті презентації йдеться, що за рахунок наявності в Криму власної авіакомпанії, що базується в республіці, вдасться збільшити обсяги перевезень як пасажирських, так і вантажних, і таким чином стимулювати розвиток туризму.

Проект передбачає створення нової лінійної станції техобслуговування бортів на території сімферопольського аеропорту. На поточний момент вже укладено договори з авиагаванями Уфи, Мінвод і Новокузнецька на здійснення робіт з відновлення літаків Ту-154М і підтримання їх льотної придатності.

На тлі заяв про доцільність створення власної авіакомпанії в Криму заступник міністра транспорту РФ Микола Асаул висловив думку, що ця ідея для регіону не є першочерговим.

«Проект, звичайно, має право на життя, не варто поспішати, це не найперше завдання», – сказав заступник міністра в бесіді з журналістами і додав, що провідні російські авіаперевізники і так вже літають у Крим.

«У нас немає практики створювати окремі штучні авіакомпанії в регіонах. Є кілька таких, але це штучні приклади», – підкреслив Микола Асаул.

Заступник міністра також висловив думку, що сам процес створення окремої авіакомпанії в Криму – непростий процес, пов’язаний з багатьма ризиками «піти на збитки».

«До проекту створення авіакомпанії варто підходити поступово і вкрай вивірено, без «шапкозакидання», – підсумував заступник міністра транспорту РФ.