У мережі з’явилися знімки одного з літаків дочірньої компанії «Аерофлоту» — лоукостера «Добролет», перші рейси якого планується здійснити вже в середині цього року. Це перший з восьми авіалайнерів, яким незабаром доведеться перевозити до 10 мільйонів пасажирів на рік.

Нагадаємо, лоукостер «Добролет» — це бюджетний проект «Аерофлоту», запуск якого стримувало лише відсутність відповідного законодавства. За словами гендиректора «Аерофлоту» Віталія Савельєва, ціни на квитки від цієї компанії будуть до 40% дешевше стандартного економ-класу у інших перевізників, замовити їх можна тільки через Інтернет, а набір зручностей очікується мінімальний — аж до того, що сидіння будуть «жорсткими, як в електричці».

Як виявилося, останнім було перебільшенням, «страшилкою», яку розвіяли опубліковані нещодавно на сторінці «Аерофлоту» в Твіттері фотографії першого з семи літаків. Це був Boeing 737-800NG: 189 посадочних місць, шкіряні крісла, салон Sky Interior — загалом, абсолютно нічого спільного з електричкою. У даний момент літак проходить процедуру техприемки і протягом найближчих двох тижнів буде в Москві.

Салон самолёта Добролёта

Початок польотів «Доброльота» можливо вже в червні цього року, якщо Росавіація схвалить до цього часу заявку на отримання сертифіката експлуатанта. Згідно російському законодавству, новостворена авіакомпанія повинна два роки летять по внутрішніх маршрутах, тому першими містами, які полетять «сталеві птахи» самої бюджетної російської авіакомпанії, будуть Єкатеринбург, Калінінград, Краснодар, Махачкала, Новий Уренгой, Самара, Санкт-Петербург і Уфа. Звідки вони полетять — поки не відомо, але є відомості, що переговори з цього приводу ведуться з аеропортом Домодєдово.

До 2015 року планується збільшення парку літаків до 8 одиниць і відкриття маршрутів за 12 напрямками. Ще через рік число напрямків буде збільшено до 26, а потім, після закінчення двох років, можливо і відкриття міжнародного сполучення. Якщо все піде за планом, то до 2019 року літаки «Доброльота» будуть перевозити до 10 мільйонів пасажирів щорічно.

Вклад «Аерофлоту» в розвиток нової компанії не обмежується запуском проекту: протягом перших двох років у його розвиток буде вкладено 100 мільйонів доларів, після чого «Добролет» повинен перейти на самоокупність. Крім того, очікується «догляд» більше мільйона пасажирів від батьківської компанії.