Російськими туристами, які збиралися летіти в Домінікану, довелося самостійно оплачувати проживання в готелі, тому що рейс затримали більш ніж на 13 годин…

Відправлення авіалайнера перевізника Air Azur з Санкт-Петербурга в Пунта-Кану повинно було відбутися 1 березня о 04:30 мск. Але при його огляді виявили несправність, тому виліт перенесли на 16:30. Авіакомпанії довелося подати запасний літак з Москви. В результаті відправлення рейсу ZF 7877 відбулося у 18:07.

Понад 300 клієнтів туроператора Anex Tour, які придбали путівки до Пунта-Кана, провели понад 13 годин в очікуванні вильоту.

В готелі, де проживали росіяни, запропонували або виселитися, або продовжити проживання за свій рахунок. За словами одного з туристів, більшість росіян взяли з собою дітей, а туроператор не подбав про розміщення клієнтів на період очікування рейсу.

2 березня повідомили, що за рішенням суду чартерну авіакомпанію Air Azur оштрафували на 100 тисяч рублів за затримку рейсу на 8 годин, яка сталася у вересні минулого року в Єкатеринбурзі.