Один з найбільших російських туроператорів Pegas Touristic, є неофіційним лідером по затримок рейсів з туристами, в основному пов’язаних з технічними неполадками літаків, яка йому належить авіакомпанії NordWind…

Так сьогодні, 16 червня, літак з туристами, що вилетів з турецької Анталії в Читу, повернувся назад в аеропорт вильоту з-за технічних неполадок. Затримку цього рейсу підтвердили в довідковій службі читинського аеропорту.

За словами пасажирів, їх рейс вилетів вчасно, але приблизно через 1,5 години командир повідомив пасажирам, що із-за неполадок обігрівача лобового скла, прийнято рішення повернутися в Анталію. В Пегасі пообіцяли надати пасажирам безкоштовне харчування, і запевнили, що вони вилетять не пізніше 7-ї ранку.

Дві інші великі затримки рейсів НордВинда відбулися 3 та 4 червня, тоді проблеми виникли у челябінських туристів, які чекали вильотів з Криту і Кіпру. Пасажирам кіпрського рейсу довелося чекати свого вильоту більше 8 годин. Зі слів пасажирки грецького рейсу, туроператор забрав їх з готелю в 5 ранку, оскільки виліт був в 9:30. Потім виліт перенесли на 17 годин, при цьому Пегас не запропонував своїм клієнтам готелю, видавши їм лише напої.

А 28 травня майже 20 години прочекали свого вильоту туристи, що вилітали з Нижнього Новгорода до іспанської Пальма-де-Майорка. Згідно з розкладом рейс планував вилетіти до 17.30, проте із-за технічних неполадок і відсутності у NordWind резервного борту виліт був здійснений лише на наступний день 29 травня о 13:30.

При цьому, Пегас-Туристик не організував розселення туристів в готель і не надав їм гаряче харчування. Цим інцидентом зацікавилася прокуратура, в даний час проводиться перевірка за фактом порушення НордВиндом прав пасажирів.

Читайте також: Цікаві фестивалі Іспанії, Курортне різноманітність Балі