Російський лоукостер «Перемога» в односторонньому порядку відмовився від допуску на пасажирські авіаперевезення в Мінськ із-за відсутності погоджень з боку білоруський авіавлади…


Мінськ повинен був стати першим міжнародним напрямом «Перемоги». З цією метою авіаперевізник подавав заявку у «Росавіації» на польоти 14 разів в тиждень. Також документи подавалися в білоруський департамент авіації, аби ті видали акредитацію. Для того, щоб її отримати, «Перемоги», згідно з умовами білоруської сторони, потрібно було погоджувати тарифи з «Бєлавіа».

«Перемога» виконала умови, і в грудні минулого року представила «Бєлавіа» свої тарифи для погодження, але та відмовилася давати свою згоду з-за побоювань конкуренції російської авіакомпанії. Пізніше генеральний директор «Перемоги» Андрій Калмиков повідомив, що це вже не перша відмова білоруської сторони в узгодженні умов польотів. Російському лоукостеру, за словами Калмикова, навіть доводилося звертатися в Мінтранс РФ і Росавіацію і просити про сприяння в переговорах з білоруською стороною.

1 березня цього року російська авіакомпанія «UTAir» відновила регулярні польоти з Москви до Мінська після річної перерви. За твердженням керівництва компанії, з білоруської сторони всі узгодження пройшли швидко і без жодних розбіжностей.

«Узгодження проходили за стандартною процедурою. Ми відправили білоруській стороні нашу тарифну сітку і отримали «добро» після недовгих роздумів. Ніякої «війни тарифів» не було», – розповідає комерційний директор «UTAir» Павло Пермяков.

Крім «UTAir» і «Бєлавіа» повітряне сполучення між Москвою і Мінськом здійснює ще «Аерофлот». За інформацією джерела, близького до керівництва «Перемоги», лоукостер пропонував тарифи нижче приблизно на 30%, ніж у інших авіаперевізників.

Варто зауважити, що за даними Росавіації, авіакомпанія «Перемога» відмовилася від допуску не тільки на мінське напрямок. Вона також відмовилася від польотів в Гомель (Білорусь); Київ, Дніпропетровськ, Одесу і Харків (Україна); Дрезден (ФРН) і Подгориці (Чорногорія).

За словами джерела, близького до «Перемоги», відмова від перерахованих вище напрямків в самій компанії пояснюють тим, що тримати призначення за необслуговуваним маршрутами – безглуздо, і краще розвивати інші напрямки. Вся справа в тому, що чим більше у авіакомпанії призначень, які фактично не використовуються, тим важче отримати нові допуски. Відмова ж від Мінська послідував після того, як керівництво вирішило, що спроби узгодження тривають занадто довго.