Авіакомпанія «Сінгапурські Авіалінії» починає продаж квитків в новому класі обслуговування, який отримав назву Преміум Економ клас.

Повідомляється, що першими новий клас зможуть оцінити пасажири деяких рейсів політ за маршрутом Сінгапур – Сідней, при цьому така можливість у клієнтів авіакомпанії з’явиться тільки з 9 серпня поточного року.

Концепція нового класу була розроблена зусиллями декількох компаній, що випускають пасажирські крісла для авіалайнерів, а саме: ZIM Flugsitz GmbH, Zodiac Seats US, а також дизайнерською студією JPA Design. Загальні інвестиції в цей клас обслуговування склали близько 80 млн. доларів. Преміум Економ спочатку введуть на 19 лайнерах Airbus A380, 19 літаках Boeing 777-300ER, а також перших 20 нових A350.

До кінця 2016 року авіакомпанія «Сінгапурські Авіалінії» має намір поетапно ввести новий клас обслуговування і на інших напрямках.

Сам клас Преміум Економ відрізняється в першу чергу ультрасучасним дизайном пасажирських крісел, розроблених для максимальної зручності і комфорту пасажирів. Ширина крісел не менше 47 см, при цьому вони можуть відкидатися на 20 см. Кожне з них оснащений 13,3-дюймовим HD-монітором, також пасажирам будуть пропонуватися звукоізолюючі навушники.

Клас Преміум Економ виділяє не тільки особлива комфортабельність пасажирських крісел, але і розширений вибір страв і напоїв, також пасажирам будуть пропонувати скористатися послугою Book the Cook – вона дозволяє вибрати страву на будь-який смак. Нарешті, «Сінгапурські Авіалінії» мають намір запропонувати пасажирам нового класу пріоритетну реєстрацію та оформлення багажу, зокрема норму перевезення для них збільшать до 35 кг.