Минулого тижня понад 60 туристів так і не змогли вирушити за маршрутом Москва – Соловки – Санкт-Петербург на теплоході «Шліссельбург» по лінії туроператора «Агідель-Круїз».

Круїзний лайнер компанії «Агідель-Круїз» повинен був вийти з московського порту Північний Річковий вокзал ще 22 липня, але так і не вийшов.

В результаті деяким пасажирам (в основному не москвичам) довелося залишатися на кораблі аж до 24 липня, коли офіційно оголосили, що поїздка відміняється.

Озвучена причина скасування круїзу – страйк працівників компанії, які не отримували заробітну плату вже кілька місяців. Обдуреним туристам довелося звернутися в поліцію.

Оперативно зв’язатися з керівництвом туроператора представникам Ростуризму не вдалося, телефони офісу мовчали, і на електронні листи ніхто не відповідав. Лише після того як директору фірми Наталії Сизиной була відправлена телеграма на домашню адресу і про цю ситуацію заговорили в ЗМІ, вона вийшла на зв’язок і пообіцяла компенсувати витрати всім постраждалим.

Правда, про реальні терміни повернення коштів поки не відомо, так як зараз вона займається пошуком коштів для виплат всім туристам, яким її турфірма зіпсував відпочинок. Мова йде приблизно про 65 туристів, що купили тури на суму близько 3 млн. рублів.

Цікаво і те, що фінансових гарантій туроператора «Агідель-Круїз», застрахованого в СК «МАКС» на суму 0,5 млн. рублів, всім постраждалим точно не вистачить.