Прибулі 14 червня в Барселону росіяни дізналися в аеропорту, що їх немає в списку туристів приймаючої компанії Terramar Costa Brava, іспанського партнера московського туроператора «Лабіринт»…



Як розповіла Світлана Михайлова, керівник агентства «Тріумф» (Смоленськ), забронировавшего для своїх клієнтів тур в Іспанію у «Лабіринту», не дивлячись на відсутність у списках, їх все ж таки довезли до готелю Aqua Hotel Anabel 4*, зазначеного у ваучері, але там, у розміщенні відмовили, пояснивши це відсутністю броні на їх прізвища.

Туристи одразу ж зв’язалися з турагентством, в якому купували тур, а його співробітники в свою чергу безуспішно намагалися додзвонитися до туроператора «Лабіринт», телефони якого мовчали. Написавши в 12 дня на московського туроператора, смоленське агентство отримало чітку відповідь «ситуацію уточнюємо у партнерів» лише до 9 вечора.

В результаті турагентству довелося самостійно зв’язуватися з приймаючою компанією в Іспанії, щоб допомогти своїм туристам, які втратили цілий день відпочинку в очікуванні розселення в готель. До вечора суботи їх поселили в іншому готелі 4*, а в понеділок все-таки заселили спочатку заброньовану готель Aqua Hotel Anabel.

Світлану Михайлову, вразила, насамперед, неорганізованість роботи «Лабіринту», співробітники якого «розворушилися» лише до 13 години понеділка, повідомивши про збій в системі бронювання, і пояснивши, що з’ясовують причину, не пояснивши при цьому як бути туристам, які опинилися заручниками цієї ситуації.

У свою чергу керівництво «Лабіринту» висловило здивування з приводу претензій про неможливість оперативно зв’язатися з їх цілодобовою телефонною гарячою лінією, і запевнив, що найближчим часом вони розберуться в цій конфліктній ситуації.

Як пояснив нашої редакції відомий московський адвокат по цивільних справах Михайло Воронін, якщо туристам, які зіткнулися з проблемами при заселенні в готель в Барселоні, все ж доведеться доплачувати за розміщення при виїзді з нього, то це буде страховим випадком, передбаченим страхуванням цивільної відповідальності туроператора. Тобто витрати туристів повинні будуть відшкодувати або туроператор або страховик.