Туроператори Росії майже перестали продавати гарячі тури. Раніше реалізація таких путівок становила до 20% від загального числа продажів, але тепер це трапляється лише в рідкісних випадках…

Формат зник з-за кризи в туристичній сфері, який триває уже два роки.

Як розповів співробітник «ОнлайнТур» Ігор Млинців, до 2014 року гарячі тури становили 15% продажів компанії, а зараз такі путівки практично не продають. Клієнти хочуть придбати гарячі тури, але підібрати відповідні їхнім запитам тури на практиці не виходить. До того ж, ціна путівки за кілька днів до вильоту виявляється на 30-40% більше, ніж у попередньому продажі, пояснює експерт.

Майя Ломідзе, директор Асоціації туроператорів Росії, підтвердила слова Блінова. За її підрахунками, за останні два роки продаж гарячих турів знизилася з 15-20% до 3-5%.

Вона пов’язує відсутність на ринку гарячих пропозицій з закриттям єгипетського напрямку і зменшенням комісії турагентів від продажу таких турів: якщо раніше менеджери отримували до 30% від вартості путівки, то сьогодні – не більше 12-13%.

Згідно з опитуванням, проведеним на початку лютого, більшість росіян готові змінити плани на відпочинок, якщо польоти до Єгипту відновлять.

Як заявив у червні 2016 року Олег Сафонов, глава Ростуризму, в межах своєї антидемпінгового програми відомство не буде боротися з продажем гарячих путівок.