Сервіси з продажу авіаквитків дорікають Ural Airlines («Уральські авіалінії»), що компанія змінила правила перевезення багажу заднім числом…

15 листопада, у вівторок, Ural Airlines скасувала безбагажные тарифи та змінила правила перевезення речей по тарифах «Преміум Економ» та «Економ». Перевізник знизив допустимий для безкоштовного перевезення ваги ручної поклажі з 10 до 5 кілограм на пасажира. Авіакомпанія сповістила системи бронювання про нові правила, але на сайті Ural Airlines все ще розміщені старі вимоги.

Нововведення поширюються на авіаквитки з датою відправлення, починаючи з 20 листопада, незалежно від часу покупки. Співробітники сервісів обурені тим, що людина, який придбав квиток у серпні з датою вильоту в грудні і розраховував взяти на борт літака 10 кілограмів ручної поклажі, змушений буде заплатити за 5 з них.

Ural Airlines ігнорує звернення сервісів. Швидше за все, доплачувати за перевищує допустимий вага поклажу будуть змушені агенти, а не перевізник. «На маршрутних квитанціях вказана норма багажу, яку вже не можна поміняти», – пояснив співробітник сервісу.

Оператори служби підтримки Ural Airlines повідомляють, що припустиму вагу ручної поклажі для рейсів пізніше 20 листопада зміниться і раніше придбаних авіаквитків. Якщо пасажир захоче взяти в салон десять кілограм поклажі, йому доведеться відмовитися від провезення багажу. Також можна здати в багаж, що перевищує допустимих 5 кілограм.

Щоб взяти в салон літака Ural Airlines речі, вага яких перевищує дозволену норму, потрібно заплатити як мінімум 2 тисячі рублів.

Нагадаємо, в жовтні «Перемога» змушена була забрати зі списку безкоштовно перевозяться в салоні літака предметів вимоги до параметрів дамської сумочки і портфеля. Перш авіакомпанія брала плату за перевіз рюкзаків. У вересні перевізника S7 оштрафували за безбагажный тариф. Фахівці вважають, що саме це стало причиною зміни правил авіакомпанією Ural Airlines.