Виховання дитини до трьох років

6-4-2019





Діти все знають, але не роблять.
Ну ось перший день народження вашої дитини вже позаду. Чого ви очікуєте від наступних двох років.
В рік він може ходити, починає говорити. Без проблем переведений з ГВ на звичайну їжу. Охоче грає з іншими дітьми, ділиться іграшками, але при необхідності може домогтися свого. Обожнює своїх братів, або сестер, добре до них ставиться. Завжди слухається, не тікає, легко з вами розлучається, зачіпає тільки дозволені речі, завжди в гарному настрої і здоровий. З 2 – х років ходить на горщик. Звичайно вже може їсти власноруч. Обожнює всякі корисні речі, овочі і фрукти. Також хочемо порекомендувати – http://detki-superdetki.ru/

Часто грає у своїй кімнаті, може годинами грати один. Він сміливий і одночасно не робить нічого небезпечного. Виглядає завжди чистим і охайним. Я знаю, принаймні, мам, які кажуть: . Але реальність виглядає по іншому: І ті діти, які пізніше починають ходити чи говорити, в 3 роки все ще в памперсах, ненавидять овочі, а новонародженого братика із задоволенням віднесли б назад у пологовий будинок, теж абсолютно нормальні.
У цій напруженій фазі розвитку кожна дитина розширює горизонт у своєму темпі. Він вчиться бігати – і одночасно тікати. Він вчиться говорити – в тому числі і слово «ні». Він може вежі будувати і руйнувати. Він вчиться контактувати з іншими дітьми, якщо не словами, то може погладжуваннями, або навіть биттям та кусанням. Він уміє їсти сам – і може прицільно кинути їжею. Він може обійняти маму – і може штовхнути.

Жодна дитина в цьому віці не може зрозуміти, що добре, а що погано. Але він може постійно впізнаваною реакції своїх батьків це помітити і зробити висновки.
Я точно вже знаю, коли хочу у туалет. Але якщо я буду відмовлятися від горщика, мама мене помиє і одягне чистий памперс.
Якщо я впаду в люті на підлогу, на мене накричат і поб’ють.
Тут на першому місці бажання батьків. Їх не цікавить, яке при цьому дитині. І дуже заплутуються діти, яким доводиться періодично виконувати перші правила, то другі.
Якщо я вирву що-небудь з рук іншої дитини, мама відбере це у мене і віддасть йому назад.