Стало відомо, що «Аерофлот» проведе оптимізацію основних напрямків, а також відкоригує логістику польотів компанії «Трансаеро»…

Минулого тижня «Трансаеро» за своєю ініціативою вирішила відкликати допуски по дев’яти маршрутах. Повідомляється також, що починаючи з 25 жовтня авіаперевізник буде виконувати польоти лише з «Внуково».

За інформацією, наданою Росавиацией, компанія «Трансаеро» відмовилася від допуску з Москви в Монтего-Бей, Денпасар, Мадрид, Крабі, а з Санкт-Петербурга — в Тель-Авів, Лондон, Ригу, Рим і Мілан. Крім цього, відкликані також допуски на перевезення вантажів з Москви у Тель-Авів, Алма-Ату, Ріміні, Лондон, а також в Гонконг з Хабаровська.

В майбутню зимову навігацію літаки «Трансаеро» будуть виконувати рейси з «Внуково» (на сьогоднішній день польоти здійснюються з двох аеропортів — «Внуково» і «Домодєдово»). Як повідомляють ЗМІ, посилаючись на офіційне представництво «Трансаеро», дане рішення було прийнято з міркувань логістичної та комерційної доцільності, яка досягається за умови концентрації всієї роботи «Трансаеро» в одному аеропорту столичного авіавузла. Крім цього, дане рішення повністю відповідає інтересам пасажирів, які зможуть здійснювати трансфер між будь-якими рейсами авіакомпанії в межах одного високотехнологічного терміналу, чия інфраструктура дає можливість досягти максимальної економії часу.

Протягом зимового сезону 2014-2015 рр. літаки компанії «Трансаеро» літали по 59 напрямами з «Внуково» і по 58 — з «Домодєдово» (60% пасажиропотоку з столиці припадало саме на цей аеропорт). У літній сезон нинішнього року «Трансаеро» збільшило кількість напрямків з «Внуково» до 86 (40,9% рейсів) і з «Домодєдово» — до 78 (38,8%).

Слід також зазначити, що у зв’язку з відходом з «Домодєдово» з 25 жовтня закривається клас обслуговування «Дисконт», раніше доступний на 25 напрямках середньої і малої і протяжності. Багато напрямки дублювалися рейсами з «Внуково», що надають звичайний рівень обслуговування.

Якщо говорити про вартість перельотів, то багато експертів вважають, що підвищення не уникнути, причому головною причиною буде виключно економічна ситуація, що склалася останнім часом на ринку. На цих факторах акцентував увагу міністр транспорту Максим Соколов: «Звичайно, ціни на авіаквитки напевно піднімуться, але це буде пов’язано із зовнішніми факторами, такими як інфляція, підвищення цін на енергоносії, курсова різниця — оскільки багато витрати російських авіакомпаній структуруються у твердій валюті. В цьому і полягають основні ризики підвищення цін».

Тим не менш Євген Ільїн, який є комерційним директором ТОВ ВВСС («Повітряні ворота Північної столиці»), вважає, що не можна допустити підвищення цін на квитки, оскільки вони і без того досягла максимуму. «Консолідація зазвичай призводить до зниження конкуренції. Але ці процеси повинна контролювати антимонопольна служба. Маршрутна мережа «Трансаеро» неминуче скоротиться, так як «Аерофлот», консолідуючий маршрутні мережі дочірніх компаній, буде оптимізувати їх», — відзначає експерт.

Операція з придбання «Аерофлотом» компанії «Трансаеро» має завершитися на цьому тижні.