Експерти Газпромбанку (ДПБ) висловили припущення, що після того, як «Трансаеро» залишить ринок, частка пасажирських перевезень компанії «Аерофлот» в Росії збільшиться з 37 до 50%.

Другим найбільшим російським авіаперевізником стане компанія S7 — її частка на ринку може досягти 12%, третім — «Ютейр», з пайовою показником 10%.

«Протягом семи місяців поточного року на російському ринку авіасполучень пасажирооборот знизився на 5%, внаслідок чого утворився істотний надлишок провізних ємностей. Після припинення діяльності «Трансаеро» ринок стабілізується. Крім цього, очікується, що будуть зростати тарифи на авіаперевезення. Безумовно, це вкрай несприятливий фактор для пасажирів авіакомпанії виграють, остільки із зростанням цін підвищиться рентабельність», — говорять експерти Газпромбанку.

Передбачається, що в 2016 році пасажирообіг «Аерофлоту» збільшиться не менш ніж на 15%, до 113-115 млрд пасажиро-кілометрів, а ставка на крісло-кілометр (в рублях) зросте на 3%.

«Беручи до уваги ці припущення, можна очікувати, що в 2016 році виручка «Аерофлоту» збільшиться на 17%, до 7,8 млрд дол., а зростання EBITDA складе як мінімум 36%, і показник досягне 873 млн дол. (рентабельність згідно EBITDA — 11,4%). А оскільки є істотний потенціал, що дозволяє скорочувати витрати, не виключено, що компанія згенерує EBITDA у розмірі 1 млрд дол. і вище», — вважають експерти.