Російські туристи, що прибули на відпочинок в ОАЕ, з подивом дізналися, що обіцяного номери в готелі Anantara The Palm Resort для них немає, так як бронь чомусь виявилася анульовано…

Клиенты туроператора Эрцог остались на отдыхе без номера за 24000 $

Як розповіла гендиректор компанії GoTravel Олена Чудаева, туристи, що відправилися на відпочинок по лінії туроператора «Ерцог», після прибуття на місце, виявили, що їх бронь на 4-16 квітня анульована. Тур вартістю 24000 $ був замовлений і оплачений повністю ще на початку січня, однак в готелі заявили, що тричі просили туроператора сплатити номери, але цього зроблено не було. У зв’язку з цим бронь анулювали, і туристам запропонували, фактично, оплатити відпочинок повторно. Але і це не все — нова вартість проживання склала більше 30000 $, причому обіди в цю суму не входили, а один з номерів виявився категорією нижче.

Представники GoTravel спробували оперативно вирішити ситуацію, а «Ерцог» навіть пообіцяв компенсувати всі витрати. Але повернута була лише частина суми (і то — тільки після звернення до «Турпомощь»), тому в подальших планах агентства — вирішення питання через суд.

У «Эрцоге» ж є своя точка зору на розгорівся конфлікт. За словами гендиректора компанії Михайла Мусинянца, незначна затримка в оплаті дійсно була, але, як тільки було отримано звістку про анулювання туру, повна його вартість відразу ж була повернута клієнтам. Те ж, що в Anantara підняли ціну майже в півтора рази, і для «Эрцога» стало несподіванкою. Як варіант вирішення проблеми, туристам було запропоновано два варіанти альтернативного розміщення, але вони були відкинуті. Таким чином, ситуація вийшла досить непроста для всіх сторін, і туроператор також вирішив звернутися до юристів.