Бренд Four Seasons повернеться до Берліна до кінця 2027 року після капітального ремонту Hotel de Rome Рокко Форте. Це ознаменує повернення групи розкішних готелів до німецької столиці після двох десятиліть відсутності. Hotel de Rome, яким зараз керує Gruppo Statuto, продовжуватиме працювати під своїм поточним брендом до 2026 року, а потім повністю перетвориться на готель Four Seasons.

Історична будівля, сучасна розкіш

Ремонт дозволить зберегти культовий фасад будівлі, модернізуючи інтер’єри та зручності. Перетворений готель матиме приблизно 140 номерів і люксів, три унікальні ресторани та бари, простору терасу на даху з видом на місто та великий оздоровчий центр із спа-центром із повним набором послуг. Дизайн має на меті поєднати історичний характер будівлі – колишню штаб-квартиру Dresdner Bank, побудовану наприкінці 1800-х – із сучасною розкішшю. Готель розташований у берлінському районі Мітте, на брукованій вулиці Бебельплац.

Готельний ринок Німеччини

Повернення Four Seasons до Німеччини заповнює значну прогалину на ринку гостинності класу люкс. Незважаючи на те, що бренд носить ту саму назву з кількома незалежними готелями «Hotel Vier Jahreszeiten» по всій Німеччині (без будь-якого зв’язку), це перше повноцінне місце під брендом Four Seasons у країні. Німецький ринок помітно орієнтований на ділові подорожі, з обмеженими обсягами подорожей на відпочинок порівняно з іншими глобальними центрами, що може вплинути на впізнаваність бренду та ціни.

Конкуренти, такі як Rosewood, уже присутні в регіоні з готелями в Мюнхені, Відні та Зальцбурзі. Розширення Four Seasons, ймовірно, спрямоване на задоволення зростаючого попиту на розкішне житло в Берліні, місті, відомому своєю історичною значущістю, творчою енергією та зростаючою міжнародною привабливістю. Раніше готель працював під брендом Four Seasons з 1996 по 2004 рік, а потім був перетворений на Regent Berlin, який згодом закрився.

Повернення Four Seasons до Берліна знаменує відновлення інвестицій у німецький сектор гостинності класу люкс, заповнюючи тривалу відсутність бренду та позиціонуючи компанію, щоб конкурувати на ринку, де висококласні готелі залишаються затребуваними. Ремонт готелю Hotel de Rome обіцяє поєднати багату історію міста з сучасним дизайном, встановивши новий стандарт розкішних подорожей у німецькій столиці.