На сайті Росавіації з’явився лист, в якому повідомляється про домовленості збільшити авіаперевезення з Москви у Тель-Авів майже в 2 рази, з восьми цьогорічних щоденних рейсів, до 15 (буде додано ще 7 чартерів).

Планується, що вони будуть здійснюватися тільки до закінчення сезону (30 березня) та їх пролонгація буде обговорюватися авіавладою додатково.

Ізраїльська влада вказують на зростаючий пасажиропотік. Однак, за оцінкою експертів туристичного ринку Росії, попит на Ізраїль після недавніх військових подій з Палестиною поки не відновився. Авіакомпанії знижують ціни на квитки до 2,5 разів, тим самим складаючи жорстку конкуренцію з операторськими спецпропозиціями.

Туроператори сприйняли новину про розширення обсягу перевезення з подивом. «Не розумію, навіщо потрібно ще вісім рейсів, які будуть літати тільки до кінця березня. Адже цей період фактично збігається з «низьким» сезоном: в лютому попит традиційно невисокий, а в березні починається святкування єврейської Пасхи, коли вартість номера в готелі досягає 500 доларів за ніч. Наші туристи це знають, тому відкладають поїздки на потім», – говорить керівник ізраїльського департаменту «Веди Тур Груп» Тетяна Зуєва.

Зараз призначені перевізники продають квитки в Тель-Авів за нечувано низькими цінами, при тому, що туроператори не мають права змінювати початкову вартість квитків на блоках, і, відповідно, продають тури практичні в збиток.

Тим більше що попит на Ізраїль все ще не відновився після проведення контртерористичної операції. «Турпотік в Ізраїль відновлюється, але повільно. Січень і лютий, безумовно, заповнюються, але в останній момент і тільки за СПО. Про відновлену потоці можна говорити практично тільки з березня, кінця лютого. У нас досить об’єктивна статистика, тому що наша компанія має блоки на Тель-Авів і Увду, на рейсах а/к «Аерофлот», Israir і «ВІМ-Авіа» відповідно», – відзначає директор по маркетингу «Солвекс» Наталія Ротмистрова.

Учасники ринку констатують велику кількість спецпропозицій від ізраїльських готельєрів. «Навіть зараз готелі не заповнені. Маса пропозицій по безкоштовним ночами, знижки досягають 15%. При цьому навіть у відкритому продажі квиток на регулярний рейс до Тель-Авів зараз коштує близько 5-6 тисяч. Робити чартерні рейси дешевше просто немає сенсу, а інакше в них немає необхідності», – резюмує Тетяна Зуєва.