Майже два дні довелося чекати вильоту з єгипетського Шарм-ель-Шейха в російський місто Омськ туристам, що приїхали на відпочинок по лінії туроператора «Пегас Туристик».

За словами туристів, ще в неділю 2 лютого вони повинні були відлетіти з Єгипту рейсом авіакомпанії «Ikar Airlines», однак під час зльоту в салоні Boeing 757-200 почалося задимлення, з-за якого йому довелося повернутися на стоянку.

Туристам довелося не по своїй волі продовжити відпочинок в Єгипті, туроператор оперативно розселив їх у готель. І оскільки запасний борт, вилетів за туристами з Росії, також затримався, в Омську вони виявилися лише в 10 ранку 4 лютого.

При цьому в Омську також довелося розміщувати в готелях вже нових туристів, які чекали вильоту рейсу Київ – Шарм-ель-Шейх. Їх відпочинок теж виявився зіпсований, адже замість того, щоб відпочивати в теплі на море, вони довго чекали вильоту до холодної Сибіру.

«Повинні були вилетіти в Єгипет в 22 години, потім у 01:30, потім у 02:30, і весь час виліт відкладається. Дуже не хочеться, щоб замість сплачених 10 днів відпочивати лише 8. Доведеться потім витрачати час і нерви на повернення грошей за скорочений відпустку та моральні компенсації», – розповіла одна з туристок, Любов Накордная.

Авіакомпанія «Ikar Airlines» спеціалізується на чартерних перевезеннях з сибірських міст по популярним курортним напрямках, і є підрозділом чартерної авіакомпанії «Nord Wind», яка в свою чергу є дочірньою компанією туроператора «Пегас-Туристик».