30 квітня 2013 року в єгипетському Шарм-ель-Шейху кілька сотень наших співвітчизників опинилися в безпорадній ситуації без їжі, напоїв і сервісу в п’ятизірковому готелі Savita.

Як повідомили в Асоціації туроператорів Росії, мова йде про клієнтів великого російського туроператора Coral Travel. У готелю змінився власник, у нового керівництва виник трудовий конфлікт з персоналом, який в результаті оголосив страйк.

У результаті сотні туристів, більшість з яких приїхали в Єгипет на травневі свята з дітьми, що опинилися в непрацюючому готелі. Туристам навіть довелося самостійно розкривати холодильники в барах в пошуках прохолодних напоїв і води.

Зневірені достукатися до співробітників готелю росіяни влаштували акцію протесту, заявивши, що в готелі немає ні види, ні їжі, ні персоналу, а співробітники Coral Travel «не здатні вирішити ситуацію». Туристи також заявили, що криза в готелі Savita триває вже не перший день, просто до 30 квітня вся ця безглузда ситуація досягла своєї критичної точки.

За словами представника Ростуризму, близько 80% клієнтів готелю — російські туристи. Приїхали сюди іноземців оперативно розселили по іншим готелям, а от росіян ніхто не куди не поспішив розселити, бо в порожньому готелі на вечір вівторка залишилися тільки вони.

Ростуризм і посольство Росії в Каїрі пообіцяли допомогти вирішити цю ситуацію.

В ніч на 1 травня в Coral Travel оголосили, що ситуація у готелі Savita нормалізувалася. За словами представника туроператора з-за зміни власника в готелі пройшла лише невелика страйк персоналу, зараз трудовий конфлікт вже врегульовано і життя в готелі повернулася у звичне русло.

Але незважаючи на заяви туроператора, за словами самих російських туристів ситуація в Savita нормалізувалася лише частково і ще далека від ідеальної, так як більшість оплачених послуг, як і раніше постояльцям недоступно.