Напередодні засідання ради директорів, на якому повинно було обговорюватися подальше перебування Аерофлоту в складі альянсу Sky Team, російський національний авіаперевізник передумав виходити з останнього.

Нагадаємо, Sky Team – це другий за величиною альянсу авіаперевізників у світі, об’єднує 19 авіакомпаній з усіх континентів. Був створений в 2000 році з метою взаємовигідного міжнародного співробітництва у комерційних авіаперевезеннях. Компанії всередині нього зберігають юридичну самостійність, уніфікуючи при цьому систему бронювання, бонусну програму для пасажирів, вводять спільні рейси, а також погоджує розклад авіарейсів.

Про те, що російська національна авіакомпанія розглядає можливість виходу з Sky Team, членом якого є з 2006 року, преса дізналася ще в кінці червня. Головною причиною називалося невдоволення Аерофлоту умовами роботи з найбільшими партнерами по альянсу, в першу чергу з компанією Delta Airlines, що запропонувала йому дуже невигідні тарифи на внутрішні американські рейси.

Наприклад, переліт в американські міста з Москви з пересадкою в Нью-Йорку на рейсах Delta виявився майже вдвічі дорожче, ніж аналогічні рейси з іншими перевізниками, що не входять в цей альянс. Відомо, що United Airlines пропонувала йому більш вигідні умови співпраці.

Здавалося б, у чому проблема, адже у Аерофлоту є більш цікаві в комерційному плані пропозиції, але правила альянсу Sky Team забороняють членам співпрацювати з перевізниками з інших альянсів.

Загалом, днями порадившись, керівництво одного з найбільших російських авіаперевізників «зважив усі за і проти» й вирішив залишитися в Sky Team.