Російські туристи, що прибули на відпочинок в ОАЕ, з подивом дізналися, що обіцяного номери в готелі Anantara The Palm Resort для них немає, так як бронь чомусь виявилася анульовано…

Як розповіла гендиректор компанії GoTravel Олена Чудаева, туристи, що відправилися на відпочинок по лінії туроператора «Ерцог», після прибуття на місце, виявили, що їх бронь на 4-16 квітня анульована. Тур вартістю 24000 $ був замовлений і оплачений повністю ще на початку січня, однак в готелі заявили, що тричі просили туроператора сплатити номери, але цього зроблено не було. У зв’язку з цим бронь анулювали, і туристам запропонували, фактично, оплатити відпочинок повторно. Але і це не все — нова вартість проживання склала більше 30000 $, причому обіди в цю суму не входили, а один з номерів виявився категорією нижче.

Представники GoTravel спробували оперативно вирішити ситуацію, а «Ерцог» навіть пообіцяв компенсувати всі витрати. Але повернута була лише частина суми (і то — тільки після звернення до «Турпомощь»), тому в подальших планах агентства — вирішення питання через суд.

У «Эрцоге» ж є своя точка зору на розгорівся конфлікт. За словами гендиректора компанії Михайла Мусинянца, незначна затримка в оплаті дійсно була, але, як тільки було отримано звістку про анулювання туру, повна його вартість відразу ж була повернута клієнтам. Те ж, що в Anantara підняли ціну майже в півтора рази, і для «Эрцога» стало несподіванкою. Як варіант вирішення проблеми, туристам було запропоновано два варіанти альтернативного розміщення, але вони були відкинуті. Таким чином, ситуація вийшла досить непроста для всіх сторін, і туроператор також вирішив звернутися до юристів.