Найближчим часом Марокко може закупити у РФ 20 лайнерів Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100). Про це повідомляють федеральні ЗМІ, посилаючись на заступника голови Мінпромторгу Віктора Євтухова…

Він також повідомив, що марокканська сторона цікавиться розробляються в Росії лайнером МС-21 і вітчизняними вертольотами.

Віктор Євтухов розповів, що під час показу «Сухого» фахівці з Марокко виявили серйозну зацікавленість. Він додав, що SSJ-100 може увійти до складу авіапарку Royal Air Maroc. В ході переговорів російська делегація запропонувала марокканцам розглянути пропозицію поза конкурсом. «Перспективи в цьому напрямку у нас непогані», – сказав заступник міністра.

У березні цього року бельгійський авіаперевізник VLM Airlines відмовився від раніше замовлених Sukhoi Superjet 100 через відсутність сертифікації EASA (Європейського агентства з авіаційної безпеки). Ще раніше, в грудні минулого року, від російських «Сухих» відмовилася латвійська АirBaltic.

Зараз найбільшим користувачем російських Sukhoi Superjet 100 є Interjet (Мексика), яка замовила 100 бортів. Ведуться переговори щодо закупівлі нових лайнерів з Іраном. Торік РФ і КНР підписали угоду про створення лізингової компанії, яка візьме на себе просування Superjet на ринку Піднебесної і в країнах ПІВДЕННО-східної азії.

Ще раніше, у 2014 році Росія провела серію переговорів з Чилі. Основною темою стали поставки озброєння, військової техніки і деяких типів цивільних літаків. Пасажирський SSJ-100 також був предметом переговорів. Як сказав Сергій Коротков – генеральний конструктор ОАК (Об’єднана авіабудівна корпорація) – для Чилі наша машина практично незамінна по радіусу дії.

Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100) – російський літак нового покоління, спроектований і виготовлений ЗАТ «Цивільні літаки Сухого». У проекті також брала участь італійська компанія Alenia Aermacchi. У базовій комплектації літак має дальність 3048 км, в модифікації LR його дальність виростає до 4578 км Місткість SSJ-100 становить 75-95 пасажирів.