Страйк в готелі в Єгипті, овербукинги і затримки численних авіарейсів, а також зірваний відпочинок сотень туристів – це лише частина надзвичайних ситуацій, що сталися з росіянами на початку нинішніх травневих свят.

Страйк в єгипетському готелі Savita Resort & Spa

Неприємності у туристів почалися ще 30 квітня – в Шарм-ель-Шейху в готелі Savita Resort & Spa 5*, де з-за зміни власника відбулася страйк співробітників, з-за чого постояльця готелю, серед яких були переважно росіяни, залишилися без води, їжі та розваг. У підсумку змучені спрагою і голодом туристи туроператора Coral Travel влаштували свій мітинг біля входу в готель.

Ситуація вирішилася лише після опівночі. Зараз трудовий конфлікт вже врегульоване, і він працює в звичайному режимі.

Овербукинги на рейсах

А 1 травня майже 50 російських туристів не змогли вилетіти в призначений час з Москви в турецьку Анталію. Причиною послужив овербукінг – на рейс а/к Utair консолідований туроператором RTI було продано квитків більше, ніж фактично було місць на лайнері. Серед цих не помістилися» в літак туристів були переважно клієнти туроператорів «Полар» і RTI. Блоки місць на цьому рейсі були ще у компанії «Анекс тур».

У підсумку, коли туристи усвідомили, що не зможуть вчасно вилетіти на відпочинок у Туреччину, вони звернулися до нещодавно створене об’єднання «Турпомощь», де їм ввічливо відмовили, пояснивши, що надають допомогу тільки в екстрених ситуаціях і тільки туристам, які перебувають за кордоном.

За словами туристів, вони перебували в аеропорту з 4 ранку, і після того як літак полетів без них, ними ніхто не займався. Лише до вечора 1 травня після 17 годин очікування їх вивезла авіакомпанія «Татарстан», за рахунок консолідатора.

Ще одна не весела для туристів історія з овербукингом відбулася приблизно в той же час в Таїланді – в результаті три туриста не змогли вчасно вилетіти з відпочинку у Єкатеринбург. Туроператор Coral Travel забезпечив їм проживання в готелі, їжу та напої, їм вдалося відлетіти додому лише через три дні.

Затримки рейсів

2 травня в московському аеропорту Домодєдово з-за технічних проблем літаків відбулися масові затримки рейсів на ряді популярних туристичних маршрутів. Зокрема, були затримані рейси авіакомпаній «Ямал» і «Колавиа» в Туреччину і Єгипет, на 10 і більше годин.

Також виникли проблеми й у туристів чекали рейси в Росію за кордоном. Наприклад, 5мая клієнтам авіакомпанії “Уральські авіалінії” довелося чекати вильоту з Хургади в Челябінськ більше 15 годин.

Вчасно не отримали візи в Італію

Не пощастило з відпочинком і сотні клієнтів туроператора «Аміго турс», яким не вдалося вилетіти 2 травня в Італію, із-за того що туроператор занадто пізно подав документи на візу, і до вильоту туристів вони не встигли вийти з консульства. У підсумку відпочинок виявився зірваний, а туроператору доведеться виплатити компенсацію за зіпсований відпочинок.

В Єгипті постраждала російська туристка

А 30 квітня під час заняття підводним плаванням в Єгипті постраждала російська туристка. В результаті цього нещасного випадку у неї виникли проблеми з оплатою медичного лікування. Винуватцем нещасного випадку був дайв-клуб, однак його представники спочатку не хотіли оплачувати лікування туристки, однак після того, як втрутився туроператор «Пегас Туристик», з яким вона і приїхала на відпочинок, проблема була врегульована.

Отруєння в готелі

У перших числах травня в єгипетській Хургаді в готелі Tia Heights Aqua 5* отруїлися близько 40 росіян. Обставини цього інциденту наразі з’ясовуються. Частина з них була навіть госпіталізована. Правда, важких випадків все ж зафіксовано не було.