У нинішньому році потік туристів у Туреччину знизився, тим не менш підсумки літнього сезону за даним напрямом туроператорами оцінюється позитивно, турецькі курорти залишаються одними з найбільш популярних на російському туристичному ринку.

За словами Юлії Полесовой, яка є директором з маркетингу та продажу компанії Brisco, минулий сезон був непростим, але для турецького напрямки його можна вважати успішним: «Незважаючи на об’єктивні труднощі, ми змогли наростити обсяги, тому на наступний рік прогноз найбільш сприятливий. На сьогоднішній день перевезення в Туреччину все ще затребувані, оскільки оксамитовий сезон ще не закінчено. Перельоти будуть здійснюватися весь жовтень, але у випадку, якщо попит залишиться на тому ж рівні, програма триватиме до 15 листопада»

«Звичайно, в порівнянні з минулим роком обсяги довелося трохи скоротити, але в цілому зберігся досить високий рівень — настільки, що не виникло необхідності вносити в програми істотні корективи і знижувати ціни», — сказала Ганна Підгірна, генеральний директор компанії «Пегас Туристік».

Загальне зниження попиту, що спостерігається в нинішньому році і викликане економічною ситуацією, торкнулося також Туреччини. Як повідомила Аналітична служба АТОР, посилаючись на інформацію, надану Міністерством культури і туризму Росії, в серпні потік відпочиваючих, що прямують з Росії в Туреччину, зменшився майже на 18%, а за результатами періоду січень — серпень — на 20,8%. Експерти ринку відзначають, що дані російських туроператорів відповідають статистичними даними Міністерства туризму Туреччини.

Однак, незважаючи на труднощі, всі туроператори визнають, що, Туреччина, як і раніше є провідним туристичним напрямом в РФ, що підтверджують статистичні дані. Як і в минулому році, Туреччина лідирувала і в серпневому рейтингу (часткової показник запитів склав 42,7%), за підсумками перших восьми місяців 2015 року (34,8% запитів).

В останній місяць літа найпопулярнішим містом у іноземних гостей стала Анталія (з часткою 36,7%), на другому місці — Стамбул (26%), далі Мугла (11,6%), Едірне (7,6%) і Артвін (4,6%). 13,3% візитів припадає на інші міста.

Слід особливо відзначити, що сезон відбувся насамперед завдяки підтримці російського ринку турецькою стороною. Спочатку, у квітні — травні, більшість готельєрів не планував знижувати ціни, оскільки масова переорієнтація туристів на курорти Чорноморського узбережжя здавалася малоймовірною. Однак у червні кількість спецпропозицій стало зростати.

Крім того, турецькі власті надали підтримку як місцевим, так і російському бізнесу. Була впроваджена програма з надання субсидій на авіарейси: на кожен рейс виділялося 6 тис. дол. Як і раніше, турецькі влади брали участь у рекламній кампанії туроператорів, які працюють на цьому напрямку і в Туреччині, і в Росії.

Як і на інших напрямках, глибина продажів скоротилася. Внаслідок постійних стрибків курсу валют тури починали активно продаватися за два тижні до відправлення. Це обставина зумовила також більш пізню активізацію попиту: у попередні роки замовлення на тури починали надходити в січні, а в нинішньому році — лише в кінці весни.