Генеральний директор «Трансаеро» Олександр Бурдін не виключив повернення компанії на ринок, але вже в якості нового перевізника…


З збереженням бази і ключових співробітників старої компанії. Такий «перезапуск» і конвертація боргів «Трансаеро», на думку Бардіна — єдиний шанс повернути борги кредиторам.

У компанії, за словами генерального директора, в даний час готують план відновлення діяльності і схему реструктуризації боргів. Однак якщо сертифікат експлуатанта повернути не вдасться, «Трансаеро» буде запитувати новий або спробує скооперуватися з компанією, яка вже має такий сертифікат. Передбачається, що для базової дислокації буде вибрана не Москва, а інший російський місто. На думку Бурдіна, «цікавими» виглядають перевезення на Далекий Схід, де останнім часом помітно «оголення» ринку.

На думку експертів, згадана трансформація збанкрутілої авіакомпанії — це дійсно єдиний шанс вдихнути в неї життя. За умови, що буде проведена додаткова емісія, пропорційна розміру заборгованості. У цьому випадку у кредиторів з’явиться можливість отримати частки в компанії, а сама «Трансаеро», звільнившись від боргового тягаря, зможе знову займатися перевезеннями. Однак експерти сумніваються, чи готові сьогодні кредитори до такого повороту подій, який вони, очевидно, обговорювали до припинення польотів авіакомпанією.