Незважаючи на те, що сумнозвісна авіакомпанія «Татарстан» не була офіційно відсторонена від польотів на час розслідування через недільної авіакатастрофи Boeing 737, що забрала життя 50 осіб, ціни на квитки її, зокрема на рейси «аналогічні» разбившемуся значно впали.

Якщо порівняти нинішні ціни на квитки її, з цінами минулого тижня, буде помітна величезна різниця, тобто вони зараз приблизно на 80 відсотків дешевше.

Приміром «стандартна» ціна квитки бізнес-класу з Казані до Москви на рейсах «Татарстану» до катастрофи становила близько 15000 рублів. Зараз – близько 2,5 тис. рублів, при цьому багато місця досі не розпродані. І це враховуючи той факт, що на рейсах конкурентів вільних місць аналогічного класу немає.

За даними казанських турфірм, перші відмови від авіаквитків та турів з перельотами авіакомпанією «Татарстан» почалися вже з раннього ранку понеділка.

За припущеннями експертів, це катастрофа може відчутно позначитися на регіональному потоці і на роботі авіакомпанії «Татарстан» в цілому.

В даний час авіаційні влади РФ зупинили експлуатацію другого (останнього) Boeing-737, що належить цьому авіаперевізнику. Відомо, що даний лайнер є «однолітком» разбившемуся – йому 23 роки і він вже не раз міняв своїх власників.

Тим часом в уряді почали розробку заходів, спрямованих на обмеження ввезення в Росію авиахлама. Пропонується, що держава буде фінансово підтримувати авіакомпанії, які експлуатують нові вітчизняні літаки.

Також влада планує підвищувати привабливість лізингових схем: якщо перевізник бере в лізинг новий російський літак, і через 5 років повертає його лізингодавцю або продає його в інші країни, то наступний новий борт він зможе взяти вже на пільгових умовах. Тобто влада хоче щоб авіакомпаніям було фінансово вигідно постійно оновлювати свої парки повітряних суден.