Вже з жовтня цього року між Москвою і трьома міжнародними аеропортами почнуть курсувати нові двоповерхові «Аэроэкспрессы».

В даний час парк оператора приміських поїздів «Аероекспрес» складається з поїздів серії «Аеро», частина яких розроблена за індивідуальним замовленням Демиховским машинобудівним заводом, що випускає близько 85 % всіх електропоїздів, вироблених у нашій країні.

Нынешние одноэтажные Аэроэкспрессы

Однак у зв’язку з постійно зростаючим пасажиропотоком московських авиаузлов ще наприкінці 2012 року акціонерами компанії було прийнято рішення про заміну існуючого одноповерхового парку на більш місткий двоповерховий.

Тендер на придбання нового рухомого складу був оголошений російським оператором ще влітку 2012 року. Його виграла відома швейцарська компанія Stadler – виробник локомотивів та іншого рухомого складу, сума контракту — 350 мільйонів євро.

Згідно з договором, швейцарці до кінця 2016 року поставлять «Аэроэкспрессу» 24 двоповерхових складу: 16 – чотирьохвагонних і 8 – шестивагонних поїздів. Договір також передбачає можливість поставки ще 13 поїздів.

Вже відомо, що нові потяги “Аероекспрес” будуть створені на базі приміських поїздів Stadler KISS, досить популярні в Європі. Збирати їх будуть частково на новому заводі Stadler в Білорусії та частково на заводі в Швейцарії.

Поезд Stadler KISS

Російський варіант цього поїзда буде мати трохи інші габарити, ніж його швейцарських «брат». По-перше, він буде ширше (в Європі він 2800 мм, а для Росії буде 3400 мм) і вище (в Європі він 4500 мм, а для Росії буде 5240 мм), а по-друге, у нього буде ширша колія (в Європі вона 1435 мм, а в Росії 1520 мм).

Вид российского варианта поезда Stadler KISS