Як вважають експерти туристичного ринку, на багатьох напрямках після покупки авіакомпанії «Трансаеро» «Аерофлотом» може статися подорожчання квитків.

За заявою прес-служби сервісу онлайн-бронювання квитків Aviasales, в першу чергу можна очікувати зростання цін на рейси до Нью-Йорка, Барселони та Єреван. На цих напрямках вже довгий час лідирувала компанія «Трансаеро». Найкращі ціни на Нью-Йорк більше ніж у половині випадків пропонувала саме «Трансаеро». Сьогодні найдешевші квитки «туди-назад» стоять у «Трансаеро» 22,9 тисячі рублів, у «Аерофлоту» на той же день вони дорожче на 1000 рублів. Прес служба Aviasales нагадала, що відхід з російського ринку пасажирських авіаперевезень Sky Express («Кубанські авіалінії») і «Авіанова» в свій час спровокував зростання цін на авіаквитки на окремих напрямках до 60%.

Генеральний директор сервісу Biletix Олександр Сизинцев теж допускає можливість зростання цін після поглинання «Трансаеро» «Аерофлотом», однак упевнений, що ця угода може оздоровити вітчизняний ринок авіаперевезень. «Трансаеро», на його думку, останнім часом на масових напрямках «Трансаеро» займалася демпінгом, «Аерофлот» має вирівняти ситуацію. Кінцевий споживач від цього, безумовно, постраждає, але банкрутство такого великого та відомого гравця, як «Трансаеро», могло б викликати на туристичному ринку Росії масштабний криза довіри, на зразок того, який спостерігався при масовому банкрутство туроператорів влітку-восени 2014 року. «Аерофлот», як вважає Сизинцев, достатньо потужна структура, досвід та потенціал її співробітників, а також адміністративний ресурс дозволяють безболісно інтегрувати в себе «Трансаеро» з усією її інфраструктурою.

Разом з тим інший експерт, керівник комітету з транспорту АТОР (Асоціації туроператорів Росії) Дмитро Горін впевнений, що не варто чекати помітного збільшення вартості авіаквитків. Причин для цього у обох авіакомпаній в даний час немає, адже саме вони показували за останній кризовий рік антикризову динаміку цін і першими ввели дисконтні тарифи. До того ж попит на авіаквитки зараз недостатній, рейси завантажені лише на 82%. Про антимонопольній службі теж не слід забувати, нагадав Дмитро Горін.

Покупку «Трансаеро» «Аерофлотом» і вплив цієї угоди на положення справ у галузі експерт оцінив позитивно. Як показує світовий досвід, консолідація авіаперевізників – крок вперед, адже майбутнє-саме за великими і конкурентоспроможними авіаційними об’єднаннями. Саме вони дозволяють оптимізувати ціноутворення на ринку. А в сьогоднішній ситуації таке об’єднання ще і служить інтересам пасажирів, оскільки всі зобов’язання «Трансаеро» будуть виконані, продані квитки залишаться дійсними, всі клієнти отримують державні гарантії надання всіх послуг, зазначив Дмитро Горін.