З березня 2016 року має намір припинити польоти за маршрутом Москва – Лондон лоукостер з Великобританії easyJet.

Це не перший випадок відходу зарубіжних бюджетних перевізників з російського ринку, але експерти запевняють, що ціноутворення на міжнародних лініях постраждати від такого догляду не повинно. В умовах тотального зниження попиту піднімати тарифи перевізникам буде як і раніше важко.

Представники компаній не схильні пов’язувати з політикою відхід іноземних перевізників, причина бачиться в іншому – в ослабленні курсу рубля і, як наслідок, зниження купівельної активності. Послуги іноземних, як і російських авіаперевізників за останній рік для росіян піднялися у вартості на в півтора рази. Ринок пасажирських авіаперевезень, на думку експертів, виявився перенасиченим, демпінг та зниження рівня рентабельності стають звичайною практикою в діяльності авіакомпаній.

Як вважає Дмитро Горін, керівник Комітету з транспорту АТОР, тарифи більшості пасажирських авіаперевізників вже знаходяться на межі рентабельності, тому підвищувати їх – значить, створювати загрозу подальшого скорочення попиту.

Раніше російський ринок вже покинули гонгконгская лоукостерная авіакомпанія Cathay Pacific, австрійський лоукостер Niki, французька Aigle Azur, тайська Thai Airways. У грудні очікується припинення польотів Delta Air Lines – однієї з найбільших компаній США. Скорочують обсяги пасажирських перевезень на російському напрямку Lufthansa та Germanwings. Скоротили кількість рейсів на Росію ізраїльська El Al, фінська Finnair, чеська Czech Airlines.

На тлі відходу з ринку і скорочення перевезень іноземними авіакомпаніями активізація діяльності російського лоукостера «Перемога» на міжнародних лініях виглядала б природно, саме цього чекають російські туроператори. Однак згідно з Федеральним авіаційним правилам, лоукостеру необхідно «відлітати» на внутрішніх рейсах не менше двох років, перш ніж він зможе обслуговувати міжнародні маршрути.