Жителю Красноярська вдалося відсудити 40 тис. рублів у туристичної фірми «Пегас Красноярськ». Турист заявив, що не був попереджений про проводився в будівлі в’єтнамської готелю поточному ремонті, тому з-за шуму він був змушений щодня прокидатися близько семи годин ранку.

Як випливає з повідомлення прес-служби Красноярського крайового суду, турист купив влітку 2014 року за 54900 рублів у турагентства «Гала-Тур» путівку на 14 днів, надану турфірмою «Пегас Красноярськ». Після прибуття на курорт красноярец виявив, що у його готелі на верхньому поверсі проводиться ремонт. Протягом всього двотижневого перебування туриста у готелі ремонт тривав, починаючись в сім годин ранку, і вироблений робітниками шум щодня будив туриста. Красноярец пред’явив у суді відеозапис, що підтверджує його претензії.

Суд з’ясував, що інформація про вироблених в готелі ремонтних роботах туристу не була надана. Виходячи з цього, крайовий суд у березні 2015 року стягнув на користь позивача 11,8 тис. рублів як частина вартості фактично не наданої послуги. Турист отримав також 15 тис. рублів як компенсацію моральної шкоди і штраф у розмірі 13,4 тис. рублів за порушення порядку добровільного задоволення вимог споживача.