Після невдалої спроби створення власного туроператора (нині свернувшего діяльність), група компаній S7 вирішила закріпитися на ринку турпослуг в якості онлайн-турагентства.

Компанія вирішила змінити стратегію і від туроператорської діяльності, успіхами в якій вона явно не блищала, перейшла до роботі з приватними клієнтами безпосередньо на сайті авіакомпанії S7, пропонуючи покупку авіаквитків, бронювання готелів та прокат авто.

Однак експерти російського турринку відзначають, що навряд чи їм вдасться досягти серйозних успіхів у новій якості, оскільки повноцінним онлайн-агентством вони не зможуть, за то го що пов’язані продажем авіаквитків тільки своєї авіакомпанії плюс партнерів по альянсу авіаперевізників Oneworld.